§

Bekend van Wooninspiraties

 

Algemeen

Bekijk op je gemak de producten uit ons assortiment. Wanneer je een meubel wilt toevoegen aan je winkelmand selecteer je eerst (indien nodig) de gewenste kleur, het formaat en het aantal, vervolgens klik je op de groene button ‘Bestellen’. Je wordt dan doorverwezen naar de winkelmand, je kunt er nu voor kiezen om verder te winkelen of de bestelling af te ronden.

Wanneer je er voor kiest om je bestelling af te ronden klik je op de groene button ‘Bestel deze artikelen’. Op de volgende pagina vragen we je om je gegevens in te vullen, indien je een account hebt en je bent ingelogd staan de gegevens al voor je ingevuld. Controleer ze goed! 

Kies jouw gewenste betaalmethode om af te kunnen rekenen en je bestelling af te ronden. Op het moment dat je klikt op “bestellen en betalen” heb je succesvol een bestelling doorgegeven aan ons. Vervolgens kan je, afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode, je bestelling afrekenen. 

Binnen 24 uur ontvang je een bestelbevestiging per e-mail, mocht je deze niet ontvangen hebben vergeet dan niet je ongewenste e-mailbox te checken – het kan zijn dat de mail in deze mailbox terecht komt! Zodra de betaling gelukt is (met uitzondering van achteraf betalen) gaan we voor je aan de slag. Indien de betaling niet geslaagd is, wordt je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld, en kan je de betaling alsnog voldoen. 

Bekijk de status van jouw bestelling makkelijk en snel op www.meubelstunt.nl/order-details Dit kan ook als je geen account hebt aangemaakt. We hebben alleen jouw ordernummer en postcode nodig! Bekijk jouw orderstatus

 

 

Heb jij voor 16 maart 2021 een bestelling geplaatst bij Meubelstunt.nl en ben jij benieuwd naar de bestelstatus? Vul dan het formulier in op deze pagina

Op 16 maart zijn wij overgegaan naar een nieuwe software voor de webshop. Dit betekent dat eerder geplaatste bestellingen nog in onze oude omgeving staan. Informatie over de status van jouw bestelling(en) kan je dus nu niet vinden in je account, maar wel opvragen bij onze klantenservice! Als je een nieuw account aanmaakt kan je volgende bestellingen gewoon inzien zoals je gewend bent, in je nieuwe account.

De webshop is te bereiken via de chat of via de e-mail van de klantenservice: klantenservice@meubelstunt.nl. Daarnaast is onze klantenservice te bereiken op het nummer: 074 – 2051210 (bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 10:00-12:30 en 13:00-16:30 uur)

Nee wij hebben geen fysieke winkel! Je kan onze producten alleen bestellen op de webshop. Mocht het product toch niet bevallen? Dan kan je het gratis retourneren. Alle informatie over het retourneren vind je op deze pagina

Dit hangt natuurlijk af van het formaat van de tafel. In de product omschrijvingen hebben wij zoveel mogelijk informatie toegevoegd over het product. Bij de tafels staat de afstand tussen de tafelpoten, voor zover bij ons bekend. Vergelijk deze afstand met de lengte van de stoelen en jij weet hoeveel stoelen er aan een tafel kunnen.

Onze lampen worden zonder lichtbron verkocht. Het soort licht is heel sfeerbepalend en dat kunnen wij niet voor jou bepalen. Het kan zijn dat je veel licht nodig hebt omdat je thuis werkt, maar het kan ook zijn dat je juist van warmer licht houdt. Daarom kan jij zelf bij de gekochte lamp een lichtbron uitzoeken, helemaal naar wens.

Ja! Alle prijzen worden weergegeven inclusief BTW. Benieuwd hoeveel BTW het precies is? In de winkelmand kan je precies zien hoeveel BTW je betaalt over jouw bestelling. Wil je graag een zakelijke aankoop doen? Dat kan ook. Vink dan tijdens het afrekenen ‘zakelijk’ aan, dan krijg je een gespecificeerde factuur van ons.

Kijk eerst nog even in de productomschrijving, daar zetten wij zoveel mogelijk informatie over het product in. Misschien wordt je vraag dan al beantwoord. Is het toch niet duidelijk of wil je extra advies? Stel je vraag dan via de chat op de website of mail naar de klantenservice.

Op de productpagina staat altijd aangegeven of het product op voorraad is. Helaas zijn onze producten niet altijd op voorraad, dit staat dan ook aangegeven met de verwachte levertijd. Natuurlijk houden wij je ook op de hoogte van de levertijd. Wanneer jouw bestelling beschikbaar is krijg je zo snel mogelijk bericht van ons.

De factuur van je bestelling kan je makkelijk downloaden in je account. Heb je geen account aangemaakt? Geen probleem, wij kunnen de factuur opnieuw naar je sturen. Stuur een mail naar klantenservice@meubelstunt.nl

Nee wij hebben momenteel geen catalogus

Betaalmethodes

Wij accepteren de volgende betaalmethodes: iDEAL, creditcards, Afterpay, betalen in 3 termijnen met In3, pinnen bij levering (alleen bij bestellingen boven €400,-) of contant betalen bij levering (alleen bij bestellingen boven €400,-). Lees hier meer over op de pagina Bestellen en betalen

Dat kan zeker! Er zijn meerdere mogelijkheden om achteraf te betalen. Je kan er voor kiezen om te betalen via Afterpay, om in termijnen te betalen met In3, pinnen bij bezorging (alleen bij bestellingen boven €400,-) of contant bij bezorging (alleen bij bestellingen boven €400,-). Lees hier meer over op de pagina Bestellen en betalen

  • Er kunnen meerdere redenen zijn dat de betaling met de creditcard niet lukt. De meest voorkomende oorzaken lees je hieronder:
    Niet alle velden zijn correct ingevuld. Check even of je het creditcardnummer, de vervaldatum en de validatiecode juist hebt ingevuld;
  • Je limiet is overschreden. Dit is een kwestie van wachten of je moet extra geld storten op je creditcard
  • Een technische storing in de afrekenpagina, probeer het nog een keer
  • De creditcardmaatschappij vermoedt fraude. Bel met je kaartuitgever om dit probleem op te lossen.

Nee hoor! Wij hanteren voor elke betaalmethode dezelfde lever- en bezorgtermijn.

Als je een account hebt aangemaakt op Meubelstunt.nl kan je eenvoudig je bestelling terug vinden en alsnog betalen. Heb je geen account? Dan moet je je bestelling opnieuw plaatsen.

Retourneren

Nee het retourneren is helemaal gratis!

Je hebt 14 dagen het recht om de bestelling te herroepen, vervolgens heb je nog 14 dagen om de bestelling te retourneren zonder opgave van reden. De retourtermijn verstrijkt 14 dagen na
de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om je bestelling te retourneren moet je je retour aanmelden bij de klantenservice. Volg de onderstaande stappen:

  • Stuur een mail naar klantenservice@meubelstunt.nl
  • Vermeld duidelijk het ordernummer (het ordernummer begint met M-)
    Optie: Geef aan wat de reden van het retourneren is (bijvoorbeeld het verkeerde
    product, niet naar verwachting, beschadigd product etc.)Heb je je artikel(en) langer dan de herroepingstermijn en wil je ze retourneren wegens een defect? Bekijk dan eerst onze garantievoorwaarden of het onder de tweejarige garantie valt. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice.

Bestellingen zijn eenvoudig te wijzigen of annuleren.

Wil je je bestelling annuleren?
Annuleren doe je eenvoudig door een e-mail te sturen naar klantenservice@meubelstunt.nl. Om er voor te zorgen dat de afhandeling zo snel mogelijk gaat, is het belangrijk om duidelijk je ordernummer te vermelden bij de annulering.

Wil je producten toevoegen aan je bestelling?
Dan kan je het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Zet in de bestel notities dat er al een bestelling naar je onderweg is. Dan kunnen onze bezorgers alles in één keer meenemen.

Wil je een product verwijderen uit je bestelling of omwisselen? Dan kan je het beste een e-mail sturen naar onze klantenservice. Vermeld daarin duidelijk jouw ordernummer en dan gaan wij voor je aan de slag.

Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Om je bestelling te retourneren moet je je retour aanmelden bij de klantenservice. Volg de onderstaande stappen:

Stuur een mail naar klantenservice@meubelstunt.nl
Geef aan wat de reden van het retourneren is (bijvoorbeeld het verkeerde product, niet naar verwachting, beschadigd product etc.)
Vermeld duidelijk het ordernummer (deze staat altijd vermeld in de orderbevestiging)

Heb je je artikel(en) langer dan 14 dagen en wil je ze retourneren wegens een defect? Bekijk dan eerst onze garantievoorwaarden of het onder de tweejarige garantie valt. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice.

Dat kan gebeuren. Als je per ongeluk het verkeerde artikel hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar de klantenservice. Stuur een foto van het artikel en het ordernummer naar klantenservice@meubelstunt.nl en wij gaan op zoek naar een passende oplossing.

Dat is vervelend. Als het artikel beschadigd is, mag je contact opnemen met de klantenservice. Stuur een e-mail naar klantenservice@meubelstunt.nl met daarin het ordernummer en een foto van het artikel. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Dat vinden we vervelend om te horen. We willen onszelf graag verbeteren. Stuur jouw bericht naar klantenservice@meubelstunt.nl

Bezorgen en leveren

Je kan jouw bestelling altijd laten bezorgen in heel Nederland. Bezorgen is gratis!

Dat kan gebeuren. We willen je graag verder helpen, neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice

Dat is geen probleem. Tijdens het afrekenproces kan je ervoor kiezen om een afleveradres in te voeren dat afwijkt van het factuuradres. Als je dit aangeeft zorgen wij ervoor dat je bestelling op het juiste adres wordt bezorgd.

Ja! We zullen je zeker op de hoogte houden. Mochten de levertijden veranderen, dan ontvang je een e-mail van ons

Als je pakketje wordt bezorgd door PostNL, dan geeft de bezorger je pakket af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakket naar PostNL-punt bij jouw in de buurt. Daar wordt je pakket maximaal 14 dagen bewaard en kan je het zelf ophalen.

Als de bestelling door onze bezorgers wordt geleverd nemen we contact met je op zodra je bestelling op voorraad is. Samen plannen we dan een bezorgafspraak in. We proberen dit zo nauwkeurig mogelijk na te komen maar er kunnen altijd onvoorziene omstandigheden ontstaan, daarom vragen we ook een beetje flexibiliteit van jou. Ben je toch niet thuis ondanks de gemaakte afspraak? Dan plannen we een nieuwe afspraak in voor de bezorging van je bestelling. De bezorgkosten voor deze tweede afspraak zijn gelijk aan de bezorgkosten die je de eerste keer zou moeten betalen.

Mijn account

Een account maak je heel makkelijk aan. Klik op het icoontje van het poppetje rechtsboven op de pagina. Klik vervolgens op de button ‘Als nieuwe klant registreren’. Wij hebben enkele gegevens van je nodig om je account compleet te maken. Voer je e-mailadres en een wachtwoord in en klaar is kees.

De factuur van je bestelling kan je makkelijk downloaden in je account. Heb je geen account aangemaakt? Geen probleem, wij kunnen de factuur opnieuw naar je sturen. Stuur een mail naar klantenservice@meubelstunt.nl

Op de inlogpagina zie je de button ‘wachtwoord vergeten’. Als je hier op klikt moet je je e-mailadres invullen. Vervolgens ontvang je een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Dat kan. Stuur een mail naar klantenservice@meubelstunt.nl en wij zorgen ervoor dat je account wordt verwijderd.