§

Bekend van Wooninspiraties

 

Bezorgen en leveren

Bezorgen 

Al onze meubels worden gratis bezorgd door heel Nederland!

Wij bezorgen tot aan de eerste deur/drempel. Zorg er bij de grote bestellingen voor dat iemand je kan helpen om je bestelde producten naar binnen te brengen. De meeste pakketten worden door PostNL bezorgd, andere grotere pakketten worden door onze eigen bezorgers gebracht. Onze bezorgers houden zich aan de huidige maatregelen omtrent corona. Zij houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. 

Leveren 

Producten op voorraad 
De meeste artikelen die wij op voorraad hebben, worden binnen twee weken geleverd. Dit kan natuurlijk in sommige gevallen sneller zijn. En dit kan natuurlijk ook een keer afwijken.

Producten niet op voorraad 
Het kan zijn dat de producten niet op voorraad zijn. Dan is de levertijd afhankelijk van onze leverancier. Op de productpagina zal altijd worden aangegeven of het product op voorraad is of niet. Mocht het product niet op voorraad zijn, dan proberen wij zo precies mogelijk de levertijd weer te geven op onze shop.  
Zodra het product weer op voorraad is krijg je binnen twee werkdagen een e-mail met de planning wanneer het product bij ons binnen is. Zo weet je precies waar je aan toe bent.  
 
Levertijd PostNL 
Als jouw bestelling met PostNL wordt geleverd ontvang je van tevoren altijd een e-mail. Het pakket heb je meestal binnen een week in huis. Van tevoren ontvang je van PostNL een Track & Trace code van de bezorging zodat je de levering online kan volgen en zodat je weet wanneer ze voor jouw deur staan.  
Heb je geen Track & Trace code ontvangen? Kijk dan eerst even in je ongewenste postvak. Het kan namelijk zijn dat de e-mail daar terecht is gekomen. Staat daar ook niks? Neem dan contact op het onze klantenservice. 

Levertijd van onze eigen bezorgers 
Wat leuk dat jij één van onze bezorgers gaat ontmoeten! Wij sturen je een e-mail, zodat jij je gewenste leverdatum kan inplannen. Een dag voor de levering ontvang je een Track & Trace code zodat je jouw bestelling kan volgen. Kijk ook even in het postvak ongewenst! Het kan gebeuren dat de e-mail daar terechtkomt.  
Het kan natuurlijk zijn dat onze bezorgers iets later zijn dan gepland. We proberen onze routes zo goed mogelijk uit te stippelen, het kan helaas een keer gebeuren dat de bezorgen wat later voor je deur staan doordat zij terecht zijn gekomen in een file of pech onderweg hadden. 

Mocht je ondanks de ingeplande afspraak niet thuis zijn op het moment van levering dan moeten we een nieuwe afspraak plannen voor de bezorging van jouw meubels. De bezorgkosten voor deze tweede afspraak bedragen €35,-.Geplande afspraken kunnen tot 48 uur van te voren gewijzigd worden.
Wij bezorgen tot aan de voordeur. Zorg er bij de grote bestellingen voor dat iemand je kan helpen om je bestelde producten naar binnen te brengen.